14 במרץ 2012

נותנים בראש לכל בלוגי הבישול או בעצם בלוגריות הבישול

שתיקה חצי שתיקה... האמת לא חצי שתיקה, הרבה הרבה יותר מחצי, אחרת איך אפשר להסביר את ההדרה שלי מהרשת כל הזמן הזה (מילה מאד אפנתית עכשיו - הדרה).
בקיצור ולרגל שובי המחודש הפעם בתכנית אוכל. לא יהיו פה מתכונים אלא רק צילומים ואולי קרדיטים - כי בכל זאת עכשיו הבון טון הנוכחי זה לבשל ולאפות ע"פ הבלוג. האמת אני קצת מקנאת וקצת מעריצה. איך לקחו מטלה שעבורי היא יומיומית, סיזיפית משהו ואפורה והפכו אותה לצבעונית ואטרקטיבית. אני מודה בהכנעה -  אני למטבח כבר לא נכנסת כי בא לי לבשל אלא כי צריך, והייתי שמחה להעביר השרביט לדורות הבאים. ואכן כך הוא. כל המאכלים שתראו הם פרי מעשה ידיה של בתי, מאי - האלופה והמדהימה אשר השתלטה על המטבח והפכה אותו למיני קונדיטוריה ובית מאפה.


רשימת הקרדיטים:
קיש בטטה ופטריות- הבצק מהירחון הנקרא ביותר במדינה קרי שבועות של תנובה, והמלית בקיצורים נדרשים מהבלוג שנקרא "יופי במטבח".
פשטידת תרד - והנה קישור למתכון 



עוגיות אוריאו באוריגנל מהבלוג האלמותי בצק אלים:




והגרסה הדרום אמריקאית לאוריאו - אלפחורס:

רק שאצלנו זה בלי הקוקוס המעצבן שבחוץ ובמקום ריבת חלב סתם ריבת שוקולד - תאמינו לי הכי טוב.




עוגיות ג'ינג'ר עם הופעת אורח של הבחור ההוא... נו זה מהסרט 'שרק'






מצאו את ההבדלים ורק לא לטבול בקפה.



לחם/עוגת בננה עם כל הטוב שבעולם כולל חמאת בוטנים ושוקולד צ'יפס - מי בכלל דואג לפיגורה... (קישור למתכון).
  


לחמניות סקונס (גם כן מבצק אלים):






והיו עוד הרבה דברים טובים שנאכלו או שלא צולמו או שגם וגם...
ולסיום, 
חברה חדשה שהצטרפה אלינו וגם היא על הבישולים.







אין תגובות: