1 ביולי 2012

מה זה אדום מבפנים וירוק מבחוץ


היחס שלי לאבטיח דומה מאד ליחס של מרבית אחיותיי למגדר לגבי בגדים. זה שקנית אתמול שמלה זה לא אומר שאין סיבה שלא תקני אחת חדשה אם זו החלומית חולפת על פנייך..
והנמשל... גם אם המקרר מאובזר באבטיח עגול וסגור פלוס חצי משומש במצב טוב אין סיבה לא להצטייד בעוד מהאדום האדום המופלא הזה- במיוחד אם הוא נראה הרבה יותר מבטיח (איזה משחק מילים, איזו שנינות) מהאלה שבבית.
במשך השנים עוד שלטתי בייצרי והייתי מקפידה לחתוך לקערה בכל שימוש/צריכה. העונה- אני מעיזה לומר - יצאתי מהארון. שמחה לחלוק שיטה גאונית שפיתחתי ובקצרה אפשר לכנותה 'עקרון הבופה' ולעזאזל הנימוס והלאה הקערות.
מה עושים?
קופצים לחצי חינם/ מגה בול/ ירקן שכונתי ... בקיצור היכן ואיפה שבא לכם ומצטיידים מראש ב-3-4 חצאי אבטיחים. (כמות החצאים תלויה ברמת ההתמכרות שלכם). עקרון החצי, יש לומר, זו המצאה מופלאה - אולי לא פסגת הטכנולוגיה אבל בהחלט מהווה ערבות גבוהה לאיכות המוצר ....
ועכשיו פשוט מניחים את החצי על השייש – תוחבים סכין בתוכו וזהו מוכן לשימוש.
מה הקטע?
זה בדיוק הקטע. בכל פעם שעוצרים במטבח: הילד, הבעל, החיילת... נוגסים באבטיח. הוא פתוח, הוא זמין, הוא כבר מוגש, ממש כמו בופה  ועד סוף היום נגמר ולמחרת בבוקר מתחילים מחדש, ככה לכל יום יש את החצי שלו. בלי צלחות בלי מזלגות בלי עמייאת.


גם זו אפשרות
את היופי הזה צילמה אחותי היקרה - שרון

אין תגובות: